کد خبر: ۷۷۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۵۱۵
در عکس‌هایی که از اردوی تیم ملی منتشر شده به نظر می‌رسد وحید امیری با لباس شخصی و کت و شلوار کنار سایر ملی‌پوشان قرار دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در عکس‌هایی که از اردوی تیم ملی منتشر شده به نظر می‌رسد وحید امیری با لباس شخصی و کت و شلوار کنار سایر ملی‌پوشان قرار دارد. چه در آن عکس یادگاری که ملی‌پوشان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بودند و چه در عکسی که از جلسه فنی ملی‌پوشان منتشر شده، لباس وحید امیری با بقیه فرق دارد.

 

 

 

شایعه شده بود امیری مصدوم شده  ولی گویا لباسی که وحید در این دو عکس به تن دارد، گرمکن تیم ملی است و کت و شلوار نیست. به نوشته خبرورزشی، یک سرماخوردگی بدموقع باعث شده بود دو روزی وحید امیری گرمکن به تن کند. با این حساب خبر حذف نام وحید امیری از لیست تیم ملی درست نیست و آخرین خط خورده لیست کی‌روش که در روسیه توریست می‌شود، بازیکن دیگری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: