کد خبر: ۷۷۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۶۵۴
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتر خود، آن را یک نمونه مناسب از واکنش جوانان ایرانی به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا علیه ایران دانست.
واکنش ظریف به ویدئویی در مورد واکنش به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا
به گزارش خبرداغ ، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: اخیرا یک ویدئو را از یک مستندساز مستقل دریافت کردم که در مورد واکنش چند جوان ایرانی با سبک‌های زندگی مختلف به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا علیه ایران است.

در بخشی از این ویدئو به نقل از چند جوان ایرانی آمده است: ما همه می‌دانیم که تعهد به وعده‌ها در میان همه ملت‌ها امری ارزشمند است در حالی که ما هرگز تعهدات را نقض نکرده‌ایم اما همواره به آن متهم شده‌ایم. کشور ما در طول 200 سال گذشته به هیچ یک از کشورها حمله نظامی نکرده است. ما هیچ قصدی برای جنگ‌افروزی نداریم اما محکم می‌ایستیم و از توانایی‌های خود برای دفاع از کشورمان استفاده می‌کنیم. تهران امن است و تلاش می‌کند تا خاورمیانه و جهان را امن‌تر کند.
خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
عربستان جنایتکار از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار و با کمک و چراغ سبز آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: