کد خبر: ۷۷۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۲۲۳
سرپرست باشگاه پرسپولیس جابجایی میزبانی تیمش در بازی برگشت را رد کرد.
گرشاسبی با جابجایی میزبانی مخالفت کردبه گزارش خبرداغ ، حمیدرضا گرشاسبی که روز گذشته و بعد از اعلام قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان با اعلام اینکه رایزنی برای تغییر زمان برگزاری این بازی با توجه به همزمانی جدال برگشت با تاسوعای حسینی را صورت داده‌اند، اکنون با جابجایی میزبانی این رقابت مخالفت کرد.


در این رابطه بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال مکاتبات خود را با اعلام این موضوع که دیدار برگشت دو تیم در زمان برگزاری مراسم‌ تاسوعای حسینی در ایران برگزار خواهد شد، خواستار تغییر زمانی در آن شدند.


موضوعی که با پیشنهاد نه فدراسیون بلکه کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای تغییر میزبانی بازی برگشت مواجه شد. مساله‌ای که با مخالفت صریح باشگاه پرسپولیس و حمیدرضا گرشاسبی همراه شد و احتمالا این بازی طبق برنامه‌ی از پیش تعیین شده به انجام خواهد رسید.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: