کد خبر: ۷۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۷۸۱
فال روزانه پنجشنبه 3 خرداد 1397
متولد فروردین : اگرچه سرکوب کردن رویاهایتان ممکن است شما را ناراحت کند، ولی برای مدت کوتاهی بهترین کاری است که به شما توصیه می‌شود. به جای اینکه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته‌ای سفر کنید، عاقل باشید و هم اکنون روشی را بیابید که قدرت تخیل شما را تحت کنترل خود درآورد. شریک کردن یک نفر دیگر در رازهایتان به شما کمک می‌کند که به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.

متولد اردیبهشت : ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

متولد خرداد : امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

متولد تیر : هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این روزها کمی خود خواه شده اید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را به سادگی فراموش کرده‌اید، شما مدیون ﺁنان هستید، به ﺁنها نیز اهمیت بدهید.

متولد مرداد : شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.

متولد شهریور : مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

متولد مهر : در مورد هر مساله‌ای با شفافیت کامل صحبت نکنید زیرا رک گویی شما گاهی برایتان مشکل ساز خواهد شد.سعی کنید افراد را در حسرت شنیدن صحبت‌هایتان بگذارید نه این که در رابطه با هر مسائله‌ای هر چیزی را که در دلتان دارید بازگو می‌کنید.در رابطه با مشکلات تان بیش از حد احساسی عمل می‌کنید بهتر است این کار را ترک کنید.زیرا در غیر این صورت دیگر نمی‌توانید جلوی احساسات تان را بگیرید.

متولد آبان : اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت. واگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می کنید روی شما تاثیر خواهد داشت..

متولد آذر : اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

متولد دی
: شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

متولد بهمن
: سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.

متولد اسفند
: امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: