کد خبر: ۷۷۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۶۹۱
در چند روز اخیر نامه‌ای جعلی درباره دریافت 250 میلیون تومانی برانکو برای تبلیغ کالای ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش خبرداغ ، از چند روز پیش نامه‌‌ای جعلی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان ۲۵۰ میلیون تومان به حساب برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس واریز کرده تا فیلمی در اینستاگرام خود در جهت حمایت از کالای ایرانی به اشتراک بگذارد.

 

وزارت ورزش دستمزد ۲۵۰ میلیون تومانی به حساب برانکو را تکذیب کرد +تصاویر

 

با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی، انتشار مطلب فوق حواشی‌ای را در فضای مجازی به وجود آورد. بسیاری از کانال‌های معاند، این موضوع را بهانه کردند و نظام جمهوری اسلامی را مورد انتقاد قرار دادند.

 

وزارت ورزش دستمزد ۲۵۰ میلیون تومانی به حساب برانکو را تکذیب کرد +تصاویر

 

البته برانکو ایوانکوویچ فیلمی با این مضمون در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که بسیاری می‌گویند که این ویدئو به رفاقت برانکو و مجید ساعدی‌فر برمی‌گردد. ساعدی‌فر در دوره‌ای پزشک تیم ملی بود و روی نیمکت تیم برانکو می‌نشست و همچنین تولید کننده‌ی دوبنده‌هایی بود که دو کشتی‌گیر اروپایی در رقابت‌های قهرمانی کشتی اروپا بر تن کرده بودند. برخی مدعی هستند که برانکو با انتشار این فیلم می‌خواست این موفقیت را به ساعدی‌فر تبریک بگوید. در ادامه ویدئویی که برانکو در اینستاگرام منتشر کرد را مشاهده می‌ کنید

 

اما وزارت ورزش و جوانان با تکذیب این ادعا، اعلام کرد از کسانی که این نامه را جعل و منتشر کردند، شکایت می‌کند. مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود، ضمن تکذیب این خبر، نوشت:

"این روزها در فضای مجازی نامه ای جعل شده و منتسب به وزارت ورزش دست به دست می شود که مبلغی به حساب آقای برانکو برای حمایت از کالای ایرانی واریز شده است ! این نامه کاملا جعلی و موارد آن کذب است و برای اطلاع بیش‌تر بدانید:

با توجه به نشر اكاذیب از طریق جعل اسناد دولتی ، وزارت ورزش ضمن تكذیب این مكاتبه مراتب شكایت رسمی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری می نماید.

ضمنا نظر به جعل ناشیانه بعمل آمده توجه به چند نكته ضروری است:

امضای جعل شده حتی شبیه به امضای صاحب اصلی امضا نیست.

مكاتبات وزرارت ورزش صرفا از طریق اتوماسیون اداری ثبت ،شماره و امضا می شود.

دستور پرداخت در هر سند با قید شماره حساب رسمیت دارد.

در تنظیم قرار دادهای دولتی یك امضا رسمیت ندارد و كلیه قراردادها چند امضا دارد.

هر گونه قرار داد با تبعه سایر كشورها مراحل قانونی خاص و با هماهنگی دستگاههای ذی ربط را دارد.

موضوع انتشار تبلیغات از مصادیق فعالیت وزارت ورزش نیست.

قید فوریت در مكاتبات صرفا از طریق مهر رسمی در صورت محرمانه بودن و چاپ در متن اعمال می شود."

 

برانکو

 باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: