کد خبر: ۷۷۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۶۷۴
استقلال و پرسپولیس در حالی مقابل السد و الدحیل قرار می گیرند که سال گذشته این دو تیم را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کردند.
ثروتمندان لیگ ستارگان به دنبال انتقام/ کینه قطری از استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، در حالی که بسیاری از طرفداران فوتبال ایران در انتظار برگزاری دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودند، اما با انجام قرعه کشی این مرحله مشخص شد که استقلال باید با السد قطر و پرسپولیس با الدحیل قطر روبه‌رو شود. اتفاقی که با توجه به مسابقات سال گذشته سرخابی‌ها با این دو تیم و پیروزی تیم های ایرانی قابل توجه است.


الدحیل قطر که امسال از تلفیق لخویا و الجیش این کشور تشکیل شده و تیم بسیار قدرتمندی است، در یک چهارم نهایی با سرخپوشان روبه رو می شود. از آنجایی که اکثر بازیکنان کنونی الدحیل همان نفرات لخویا هستند و تقریبا می توان گفت همان تیم سال گذشته هستند، باید شاهد تکرار بازی پرسپولیس و لخویا(الدحیل) در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشیم. پرسپولیس سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اگرچه در بازی رفت در تهران به تساوی بدون گل رسید(در آن بازی طارمی یک پنالتی از دست داد) اما در بازی برگشت یک بر صفر پیروز شد و جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.


از سوی دیگر استقلال نیز پارسال با هدایت علیرضا منصوریان برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید از مرحله پلی آف عبور می‌کرد. حریف آبی ها در پلی آف السد قطر بود که با ژاوی و مرتضی پورعلی گنجی به تهران آمد و با وجود تساوی در طول 120 دقیقه در ضربات پنالتی مغلوب شد.


به عبارت بهتر السد و الدحیل(لخویا) قطر سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا توسط استقلال و پرسپولیس حذف شدند و حالا در لیگ آینده بار دیگر با هم روبه رو خواهند شد.


بی تردید حساسیت دیدارهای دو تیم ایرانی با دو تیم قطری در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جذابیت های زیادی خواهد داشت و حالا خیلی ها در انتظار پر شدن ورزشگاه آزادی برای این دو مسابقه هستند. هواداران فوتبال ایران که منتظر انجام شدن دربی در یک چهارم نهایی بودند برای حمایت از تیم های خود هرکاری می کنند تا با صعود استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی این اتفاق رخ بدهد.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: