کد خبر: ۷۷۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۱۶۸
نماینده بوئین زهرا خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای وزیر در خصوص ادامه تحصیل فرهنگیان چه کردیم؟ بارها به شما تذکر دادیم. آقای وزیر لطفا زمان مشخص کنید زمان وعده و وعید گذشته است.
آقای وزیر وعده و وعید ندهید/ مطالبات فرهنگیان از سال ۹۴ پرداخت نشده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جریان صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی روح الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در تشریح سوال خود از وزیر آموزش و پرورش مبنی براینکه دلیل عدم توجه به مطالبات معلمان و سند تحول بنیادین چیست، گفت: سوالات من چهار محور دارد که در بخش اول مطرح می‌کنم چرا نظام رتبه‌بندی اجرا نمی‌شود؟ چرا سند تحول به کندی حرکت می‌کند و در محور دوم می‌خواهم بدانم چرا مطالبات فرهنگیان پرداخت نشده است؟ و عدم پرداخت مطالبات همکاران اداری ناشی از چیست؟

وی ادامه داد: آقای وزیر من از زحمات شما تشکر می‌کنم اما با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سوالاتم را مطرح می کنم. جناب وزیر در سند تحول آیا معلم محور توسعه کشور شناخته شده است یا خیر ؟ آیا عملکرد معلمان مبتنی بر نظام رتبه بندی حرفه ای معلمان اجرایی شده است یا خیر؟

بابایی صالح خاطرنشان کرد: آقای وزیر در خصوص ادامه تحصیل فرهنگیان چه کردیم؟ بارها به شما تذکر دادیم. آقای وزیر لطفا زمان مشخص کنید زمان وعده و وعید گذشته است. آقای بطحایی اغلب دستگاه‌ها زمانی که پرسنل بازنشست می شوند پاداششان را می‌دهند اما شما در سال ۹۶ ریالی پرداخت نکردید.

نماینده بوئین زهرا ادامه داد: بعضی از استان‌ها ۱۸ ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند. شاید اقدامی کرده‌اید اما در بعضی از استان ها از درآمد اختصاصی استان‌ها بوده است. معلمی از شهرستان سرباز تماس گرفته که از وزیر سئوال کنید چرا من که کیلومترها برای درس به دانش آموزان مسافت طی می‌کنم  ۱۸ ماه است حقوق دریافت نکرده‌ام؟

وی در پایان گفت: در خصوص هزینه ازدواج همکاران و اضافه کار آنها ریالی پرداخت نشده است. به همکاران اداری پاسخگو باشید. کارورزی همکاران از سال ۹۴ تا ۹۶ پرداخت نشده است. آقای بطحایی لطفا مستندا پاسخگو باشید چون در بعضی از استان‌ها واقعا کاری صورت نگرفته است. من از جامعه معلمان هستم و می‌دانم کاری انجام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
دست نماینده سوال کننده درد نکند که به گوشه ای از مشکلات آموزش و پرورش اشاره کرده و همچنین دستش درد نکند که باعث شده نمایندگان قانع شده از بیانات وزیر بتوانند چند تن از لیدرهای انتخاباتیشان را در پست های اداری و مدیریتی جا بدهند
علی شیخی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
شما رابخدایی که نمیشناسید وشاید هم نمی پرستید پاداش بازنشستگی ۹۶ فرهنگیان را پرداخت کنید. بخدا نیاز داریم.هنوز مستاجر هستم از خدابترسید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
امتحانات خرداد شهریور و دی سال ۹۶ پرداخت نشده ولی چندین بار با دروغگویی تمام اعلام کردند پرداخت شده. مجلسیان را هم همینطوری دور میزنند
kh
United Arab Emirates
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
تو را بهخدا پاداشهای پایان خدمت ۹۶ فرهنگیان رو پرداخت کنید آبرومان در خطره وزیر هیچ اشاره ای نکرد
سیستان بلوچستان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
سلام لطفا پیگیری کنید ما معلمان خرید خدمات از مهر 96 تا الان که 3 خرداد است یک ریال دریافت نکردیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: