کد خبر: ۷۷۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۷۲۱
مهاجم ذوب‌آهن که فصل گذشته با 13 گل زده دومین مهاجم برتر لیگ هفدهم بود، مثل فصل‌های گذشته مورد‌توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است.
مهاجم محبوب و مدنظر سرخابی ها در راه قطربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مرتضی تبریزی، مهاجم ذوب‌آهن که فصل گذشته با 13 گل زده دومین مهاجم برتر لیگ هفدهم بود، مثل فصل‌های گذشته مورد‌توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است. البته با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل‌و انتقالات شانس استقلال برای شکار این مهاجم قدبلند بیشتر است و حتی شفر روی جذب او تاکید ویژه کرده است.

با این‌حال خبر می‌رسد تبریزی مورد‌توجه چند تیم قطری هم قرار گرفته و به زودی برای مذاکره راهی دوحه خواهد شد. علاوه بر تبریزی، بختیار رحمانی هافبک سابق استقلال و بازیکن فصل گذشته پیکان هم مورد‌توجه تیم‌های قطری قرار گرفته و او هم به زودی برای مذاکره و عقد قرارداد راهی این کشور کوچک عربی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: