کد خبر: ۷۷۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۷۲۱
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: افراد مسلح ناشناس دوشنبه شب با ورود به منزل یکی از کارکنان انتظامی در زاهدان و تیراندازی به سمت اعضای خانواده وی 2 نفر را به شهادت رساندند.
افراد مسلح 2 نفر را در زاهدان به شهادت رساندندبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ رضا عامری  اظهار داشت: افراد مسلح در لحظه ورود به این منزل واقع در خیابان دانشجوی زاهدان یک نفر را در دم به شهادت رسانده و 2 نفر دیگر را زخمی کرده و متواری شدند.
وی افزود: به دنبال این حادثه مجروحان به بیمارستان منتقل شدند که با وجود تلاش پزشکان یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و شمار شهدای این حادثه را به 2 نفر رساند.
وی با بیان اینکه مجروح دیگر این حادثه در بیمارستان بستری و در حال مداوا است، گفت: ماموران انتظامی در حال پیگیری این حادثه و شناسایی ضاربان هستند.

ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: