کد خبر: ۷۷۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۶۹۵
در هفته میراث‌فرهنگی از 36 فعال حوزه میراث‌فرهنگی حوزه تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.
فهرست تقدیرشدگان در هفته میراث‌فرهنگی
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، تقدیر شدگان شامل مدیران موزه، مسئولان موزه‌های استان، موزه‌داران، راهنماهای موزه، امین‌های اموال، مرمتگران برتر، موزه‌داران خصوصی، مجموعه‌داران خصوصی، کارشناسان فنی، یگان‌های حفاظت و موز‌ه‌های غیر وابسته بودند.

در بخش تقدیر از مدیران موزه از کرم میرزایی مدیر موزه دوران اسلامی موزه ملی ایران، امید یزدانی مدیر موزه باستان‌شناسی اردبیل و مریم فدایی مدیر موزه خط و کتابت سعد‌آباد تقدیر به‌عمل آمد.

در بخش مسئول موزه‌های استان از مریم الطافی از مازندران، الهه خاکباز الوندیان از یزد و عزیزالله پیرمحمدی از لرستان تقدیر شد.

همچنین از سه موزه‌دار با نام‌ها نفیسه گوهری موزه چهلستون اصفهان، زینب صفایی موزه تاریخ آمل و مهناز کوچک‌زایی موزه منطقه‌ای جنوب شرق ایران سیستان‌وبلوچستان تقدیر شد.

در بخش امین اموال نیز از آذین ثباتی از مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، سیما طاهر‌مقدس از آذربایجان شرقی، امید سرگزی از سیستان‌وبلوچستان و ریحانه لسانی گویا از موزه ملی ایران تقدیر به‌عمل آمد.

منصوره نظارتی‌زاده از بخش دولتی لرستان، رسول روفه‌گر حق از بخش خصوصی کردستان و صدیقه جعفرزاده و زهرا سلطانی از کرمان نیز در بخش مرمتگران برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین از دو موزه‌دار خصوصی به نام‌های حسن مشکین‌فام موزه هنری فارس و داریوش پبدنی موزه کتب و نسخ خطی اصفهان و دو مجموعه‌ار خصوصی خسرو رودانی مجموعه فرهنگی‌تاریخی فارس و محمدعلی و محمدرضا اردانی مجموعه خودروهای تاریخی یزد تقدیر شد.

در بخش کارشناسان فنی از محمدرضا امین از فارس، امین قربانی از کهگیلویه‌وبویراحمد و حسن سلطانی از همدان تقدیر به‌عمل آمد.

در هفته میراث‌فرهنگی همچنین از محمود عسگری حاتم‌آبادی از مجموعه کاخ نیاوران، علیرضا اخمدی از موزه ملی ایران و حسین میرزایی از موزه آبگینه و سفالینه در بخش یگان حفاظت میراث‌فرهنگی تقدیر شد.

در بخش موزه غیر وابسته نیز از علیرضا صادقی موزه مشارکتی شهر بروجن و محمد سهرابی موزه گلسنگ‌های ایران وابسته به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز تقدیر شد.

فائق فیاضی برای اهدای 1500 متر واحد تجاری برای راه‌اندازی موزه در مهاباد و محمد رکنی مدیر موزه منطقه‌ای خراسان رضوی نیز در بخش ویژه تقدیر شدند.

همچنین از سه خبرنگار حوزه میراث‌فرهنگی مریم اطیابی، سمیه ایمانیان و فاطمه علی‌اصغر تقدیر به‌عمل آمد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: