کد خبر: ۷۷۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۷۸۴
تصمیم ‌كی‌روش در مورد خط زدن تعدادی از بازیكنان تیم ملی، باعث شده خیلی‌ها از او انتقاد كنند.
باید از استقلال شكایت كنم تا باشگاه دنبال من بدود؟به گزارش خبرداغ ، آرش برهانی، مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال در مورد این موضوع می‌گوید: خیلی‌ها تصور نمی‌كردند كی‌روش بازیكنانی مثل سیدجلال، غفوری، كاوه رضایی و حسینی را كنار بگذارد ولی او در نهایت این تصمیم را گرفت. من نمی‌دانم كی‌روش با چه استدلالی این كار را انجام داد اما این نفراتی كه در فهرست استندبای قرار گرفتند از لحاظ فنی به درد تیم ملی می‌خورند. خیلی‌ها پیش‌بینی نمی‌كردند كی‌روش چنین تصمیمی بگیرد ولی به هر حال باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

 

برهانی ادامه می‌دهد: بازیكنانی مثل سیدجلال و غفوری در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ‌برتر عملكرد بسیار خوبی داشتند و حسینی و كاوه رضایی هم فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتند. نمی‌توانم تحلیل خاصی در مورد این تصمیمی كه كی‌روش گرفته است، داشته باشم و واقعاً شوكه شده‌ام. باید ببینم كی‌روش در آینده چه صحبتی در این زمینه خواهد داشت.

 

از برهانی در مورد بحث طلبش از استقلال و اینكه بعد از حضور ناظران AFC آیا اتفاق جدیدی در این زمینه رخ داده است سؤال می‌كنیم كه او می‌گوید: من در این هفته‌ها بارها به باشگاه استقلال رفته‌ام اما كارم هفته به هفته عقب افتاد. در این مدت از لحاظ مالی به خاطر استقلال خیلی انعطاف به خرج دادم و قسمت مهمی از طلبم را بخشیدم ولی متأسفانه كارم به خوبی پیش نمی‌رود. در بهمن ماه آقای افتخاری مبلغی را به من دادند و قرار شد در فروردین هم دریافتی داشته باشم كه این اتفاق رخ نداد. دو روز پیش هم به باشگاه رفتم و سه ساعت معطل بودم كه در نهایت بعد از سه ساعت، 5 دقیقه با آقای ملكی صحبت كردم ولی اتفاق جدیدی رخ نداد.

 

برهانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: این اصلاً درست نیست كه من سه ساعت پشت در بنشینم و حوصله این كارها را ندارم. این حق من نیست كه سه ساعت پشت در اتاق مدیرعامل استقلال بنشینم و در نهایت هیچ اتفاقی رخ ندهد. اطرافیانم به من می‌گویند باید از استقلال شكایت كنم چون آنهایی كه شكایت كرده‌اند خیلی زودتر به حق‌شان می‌رسند.

 

برهانی كه از رفتار استقلالی‌ها ناراحت است، تأكید می‌كند: این درست است كه باشگاه طلبكار زیاد دارد ولی من شرایط خودم را قبلاً به مسئولان باشگاه توضیح دادم و به خاطر استقلال هم درصد قابل توجهی از طلبم را بخشیدم. جالب اینجاست وقتی در باشگاه بودم یكی از قدیمی‌ها كه شكایت كرده بود وقتی به باشگاه آمد، بلافاصله كار او انجام شد ولی من در نوبت نشسته بودم. بازیكنانی كه از استقلال شكایت كرده‌اند، باشگاه به دنبال آنها می‌دود. آیا من هم باید از استقلال شكایت كنم تا باشگاه دنبال من بدود؟ این رفتارها واقعاً درست نیست.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: