کد خبر: ۷۷۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۶۱۷
تعدادی از ستاره‌های فصل گذشته تیم استقلال که قراردادشان با این تیم به اتمام رسیده هنوز اقدامی در راستای تمدید قرارداد فصل آینده خود نکرده‌اند.
ستاره‌های استقلال در انتظار تمدید قرارداد تیامبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران فصل نسبتا موفقی را پشت سر گذاشت. آنها در رقابتهای لیگ برتر به مقام سوم رسیدند، در جام حذفی قهرمان شدند و در لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کنند. با پایان یافتن فصل تعداد قابل ملاحظه ای از بازیکنان این تیم قراردادشان به اتمام رسید و جمعی از آنها با پیشنهادات وسوسه برانگیز و اغوا کننده‌ای مواجه هستند.

 

سرور جباروف، امید ابراهیمی، سید حسین حسینی و وریا غفوری از جمله نفراتی هستند که در حال حاضر قراردادی با باشگاه استقلال ندارند. مامه تیام که گفته می‌شود قرارداد دارد، با پیشنهاداتی نجومی روبرو شده و در باره او نیز گفته می‌شود بر اساس بندی که در قراردادش دارد وجود دارد می‌تواند با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شود. بندی که ظاهرا در قرارداد چند بازیکن دیگر استقلال هم قرار دارد که باعث می‌شود قرارداد آنها هم خیلی با این باشگاه استحکام نداشته باشد.

 

برخی از بازیکنان برجسته این تیم که قراردادشان به اتمام رسیده هنوز با مدیران باشگاه پای میز مذاکره ننشسته‌اند. هرچند طبیعی باشد بازیکنانی که در معیت تیم ملی باشند پس از بازگشت از روسیه و اتمام کار تیم ملی در جام جهانی برای مذاکره اقدام کنند، اما این بازیکنان نیم نگاهی هم به پیشنهادات خارجی دارند که ممکن است برای آنها جدی شود. مصداق آن نیز امید نورافکن و فرشید اسماعیلی هستند که به استناد ادعای خودشان از بلژیک و قطر پیشنهاد دارند.


برخی دیگر از آبی پوشان هم که در فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشتند، معتقدند که اول ستاره خط حمله استقلال تیام قراردادش را با این تیم تمدید کند و سپس آنها پای میز مذاکره بنشینند. به نوشته مهر، این عده بر این باورند که اگر قرار باشد تیام دستمزد نجومی در استقلال بگیرد، میزان نرخ دستمزدهای آنها هم باید رشد داشته باشد و با قرارداد تیام بی تناسب نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: