کد خبر: ۷۷۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۵۹۶
دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی دولت روسیه گفت: سخنان پوتین درباره لزوم خروج نیروهای خارجی از سوریه، مربوط به کشورهایی است که نیروهای نظامی شان به صورت غیرقانونی در آنجا حضور دارند. پیشتر، الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه پوتین گفته بود: ما درمورد واحدهای خارجی که در سوریه حضور دارند صحبت می کنیم به خصوص آمریکا، ترکها، حزب الله و ایرانی ها.
عقب‌نشینی روس‌ها از موضع گیری پیشین خود درباره خروج ایران از سوریه؟ / سخنگوی کرملین: منظور پوتین، کشورهایی هستند که به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند

وستی نوشت: دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی دولت روسیه گفت: سخنان پوتین درباره لزوم خروج نیروهای خارجی از سوریه، مربوط به کشورهایی است که نیروهای نظامی شان به صورت غیرقانونی در آنجا حضور دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از این رسانه روسی، پسکوف افزود: کشورهایی هستند که نیروهای نظامی آنها از نظر قوانین بین المللی به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند و اظهارات پوتین درباره این کشورها بوده است.

او متذکر شد: تعدادی از کشورها در حال همکاری نظامی و فنی با دمشق هستند؛ همزمان نیروهای روسیه به درخواست سوریه در این کشور حاضرند و برای این حضور دلایل قانونی دارند.

گفتنی است پیشتر، الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه پوتین درباره اظهارات رییس جمهور این کشور پیرامون لزوم خروج نیروهای خارجی از سوریه، گفته بود: ما درمورد واحدهای خارجی که در سوریه حضور دارند صحبت می کنیم به خصوص آمریکا، ترکها، حزب الله و ایرانی ها.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: