کد خبر: ۷۷۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۶۹۵
تا ساعت ۱۸ عصر - مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۰۱۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۶ نفر بستری و ۸۸۶ نفر ترخیص شده‌اند.متاسفانه ۱۵ نفر هم به دلیل مسمومیت با قارچ جان خود را از دست داده‌اند. استان کرمانشاه بالاترین آمار جان باختگان به دلیل مصرف قارچ را داشته است.
آمار قربانیان مسمومیت با قارچ به ۱۵ نفر رسیدبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی اورژانس کشور از افزایش مسمومیت به دلیل مصرف قارچ خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مجتبی خالدی، درباره آخرین وضعیت مسمومیت با قارچ در کشور گفت: تا ساعت ۱۸ عصر - مورخ ۳۱ اردیبهشت  ۱۰۱۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۶ نفر بستری و ۸۸۶  نفر ترخیص شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه ۱۵ نفر هم به دلیل مسمومیت با قارچ جان خود را از دست داده‌اند. استان کرمانشاه بالاترین آمار جان باختگان به دلیل مصرف قارچ را داشته است.


ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: