کد خبر: ۷۷۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۱۶۳
دو بازیکن استقلال که امید زیادی به حضور در روسیه داشتند به خاطر تصمیمات سرمربی تیم خود از رفتن به جام جهانی بازماندند.
عصبانیت ستاره‌های خط خورده استقلال از شفر/ دعوایی که تایید شد، وعده‌ای که عملی نشدبه گزارش خبرداغ ، تا چند ماه پیش کسی باور نمی کرد که حسین حسینی و ووریا غفوری به عنوان دو بازیکن آماده و تاثیرگذار استقلال در جام جهانی حاضر نشوند اما این اتفاق رخ داد.

 

تا قبل از اعلام لیست تیم ملی همه بر سر این بحث می کردند که آیا باید حسینی و غفوری در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی باشند یا خیر اما حالا همه در مورد حذف شان از تیم ملی صحبت می کنند.

 

کارلوس کی روش اما علنا شفر را مسئول این اتفاق نامیده چرا که سرمربی آلمانی بعد از درخشش خیره کننده حسینی در تصمیمی ناگهانی او را نیمکت نشین کرد و در بسیاری از مسابقات نیز پست غفوری را تغییر داد و از او به جای دفاع راست در پست وینگر راست استفاده کرد و به همین دلیل هر دو شانس حضور در روسیه را از دست دادند.

 

این مسئله باعث شده دو بازیکن مذکور به شدت از سرمربی تیم خود عصبانی باشند و او را مسئول حذف خود بدانند چراکه ظاهرا به هر دو وعده داده بود که قطعا در لیست کی روش هستند. 

 

حسینی هر چند در مصاحبه ای مدعی شده که از شفر عصبانی نیست اما به وعده مربی آلمانی که عملی نشده اشاره و تاکید کرد می دانسته با بازی نکردن جام جهانی را از دست می‌دهد؛ «این اواخر جلسات خصوصی زیادی با هم داشتیم که در این نشست ها به ایشان گفتم با بازی نکردن شانس حضورم در جام جهانی کم می شود اما ایشان در پاسخ به نگرانی های من با اطمینان می‌گفت به جام جهانی می روی!»

 

احتمالا حالا بهتر می توان علت رفتارهای عجیب حسینی در ماه های گذشته از جمله نامه خداحافظی اش از هواداران و البته شایعات اخیر درباره احتمال ترک استقلال را درک کرد.

 

در مورد غفوری هم باید به درگیری اخیرش با شفر بر سر تغییر پست او اشاره کرد. اتفاقی که اگرچه شفر آن را تکذیب کرده اما از سوی منابع نزدیک به استقلال تایید شد. سرمربی آلمانی در بازی آخر غفوری را به پست اصلی اش برگردانند اما دیگر دیر شده بود!

 

شفر در این مدت سعی کرد با نزدیک شدن به کی روش باعث حضور شاگردانش در روسیه شود؛ به پک رفت، بازی تیم ملی مقابل ازبکستان را به عنوان تنها مربی تیم باشگاهی از نزدیک نظاره کرد و حتی به اتوبوس تیم ملی رفت تا با سرمربی تیم ملی خوش و بش و صحبت محرمانی کند اما در نهایت سرمربی پرتغالی تصمیم خود را تغییر نداد.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: