کد خبر: ۷۷۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۶۰۸
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از برگزاری انتخابات ونزوئلا استقبال تاکید کرد: ایران امیدوار است طرف‌‌‌های خارجی با توجه به نتایج این انتخابات، به رای مردم ونزوئلا احترام بگذارند.
استقبال از برگزاری انتخابات ونزوئلا/ طرف‌های خارجی رای مردم این کشور را محترم بشمارند

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، بهرام قاسمی ضمن تبریک برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و انتخاب مجدد نیکلاس مادورو گفت: برگزاری انتخابات و نتیجه حاصل از آن برغم فشارهای داخلی و تهدیدات و تحریم‌‌‌های خارجی، یک موفقیت و پیروزی بزرگ برای مردمسالاری در ونزوئلا و دولت و ملت این کشور است. 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است طرف‌‌‌های خارجی با توجه به نتایج این انتخابات، به رای مردم ونزوئلا احترام بگذارند و از برقراری ثبات سیاسی و توسعه اقتصادی در این کشور حمایت کنند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر همبستگی عمیق با دولت و ملت ونزوئلا تاکید و آمادگی کامل خود را برای تقویت هرچه بیشتر و همه‌‌‌جانبه روابط دوجانبه اعلام می‌‌‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: