کد خبر: ۷۷۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۱۸۲۶
حضور سید جلال حسینی در لیست «استند بای» تیم ملی سکوت وی را در پی داشته است.
سکوت کاپیتان پرسپولیس بعد از خط خوردن از تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تصمیم کارلوس کی‌روش در انتخاب ۲۴ بازیکن نهایی تیم‌ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی پایانی قبل از مسابقات جام‌جهانی روسیه و حضور سیدجلال حسینی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و کاوه رضایی در لیست «استند بای» باعث نقدهای فراوان به کادرفنی تیم ملی شده است.

 

مخالفان خروج کاپیتان سرخپوشان پایتخت از لیست نهایی تیم ملی انتظار داشتند حسینی که به صراحت لهجه شهرت دارد درباره این اتفاق صحبت کند اما تصمیم مدافع پرسپولیس چیز دیگری است. به نوشته مهر، حسینی قصد دارد فعلا هیچ صحبتی در این زمینه نداشته باشد تا تیم ملی روزهای آینده را پشت سر بگذارد. باید دید روزه سکوت مدافع تیم ملی درباره خط خوردن از لیست کارلوس کی روش برای حضور در روسیه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: