کد خبر: ۷۷۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۹۰۴
حسن زمانی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص خبر جدایی تیام گفت: تیام با تعصبی كه دارد می‌ماند تا قهرمان آسیا شویم.
شفر «احساسی» و «داداشی» یارگیری نمی‌كندبه گزارش خبرداغ ، حسن زمانی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با امیدواری زیادی نسبت به آینده استقلال حرف می‌زد. او از اینكه استقلال به اهداف مدنظرش دست یافته خوشحال بود و ابراز امیدواری می‌كرد این تیم در فصل بعد ستاره سوم را به دو ستاره قبلی باشگاه بیفزاید.

 

*هفته هفتم فكر می‌كردید به این موفقیت‌ها دست پیدا كنید؟

ما ابتدای فصل قبل هدفگذاری كرده بودیم كه تیم در لیگ برتر جزو سه تیم اول باشد، قهرمانی جام ‌حذفی را به دست بیاوریم و در آسیا به جمع هشت تیم برتر قاره راه پیدا كنیم كه به لطف خدا و تلاش كادر فنی بازیكنان هر سه این هدف‌ها به دست آمد. البته اگر ما آن نتایج اسفبار تا هفته هفتم را كسب نمی‌كردیم شاید در لیگ روی سكوی قهرمانی هم می‌ایستادیم.

 

* حالا برای فصل بعد چه هدفی دارید؟

هدف بعدی ما كسب ستاره سوم برای استقلال است تا آن را كنار دو ستاره دیگر تیم بگذاریم.

 

* خبر خوبی برای هواداران تیم‌ دارید؟

خبر خوش این است كه تیم نسبت به فصل قبل 20 درصد قویتر از این تیمی می‌شود كه این فصل در لیگ آسیایی و داخلی بازی می‌كرد.

 

*‌ساز و كارتان برای یارگیری چیست؟

قطعاً هر چه هست احساسی و بر مبنای داداش‌بازی نیست. آنهایی كه شفر را شناخته‌اند می‌دانند او بر حسب نیاز یارگیری می‌كند. تنها چیزی كه در تصمیماتش دخالت ندارد احساسی برخورد كردن با مسائل است. ضمن اینكه این قول را به طرفداران تیم می‌دهیم با همان وسواسی كه مامه تیام را جذب كردیم دنبال بازیكن جدید هستیم تا تیم به راستی تقویت شود نه فقط در حرف.

 

* مامه تیام چه می‌شود؟ می‌دانید كه چندین تیم عربی خواستار به خدمت‌گیری‌‌اش شده‌اند؟

بله این را می‌دانیم اما تیام نسبت به استقلال و هواداران باشگاه تعصب و علاقه خاصی پیدا كرده و دوست دارد در تیم بماند. این موضوع درباره شفر هم صدق می‌كرد. چند تیم عربی هم شفر را می‌خواستند ولی او به خاطر جو استقلال و طرفدارانش در استقلال ماند. حالا هم ما همه تلاش‌مان را می‌كنیم كه این بازیكن در استقلال بماند.

 

* طوری جلو می‌روید كه تیام هم ترغیب شود بماند؟ به هر حال او هم برای آینده‌‌اش نیاز به پول بیشتر دارد.

البته كه ما همه سعی‌مان را می‌كنیم تا مشكلی بابت تمدید قراردادش به‌وجود نیاید.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: