کد خبر: ۷۷۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۶۲۳
پیشکسوت تیم ملی ایران گفت: امیدوارم امیر عابدزاده در تیم ملی جایگزین خوبی برای پدرش باشد.
هدف ایران از بازی با ازبکستان چه بود؟/ امیدوارم «امیر» جایگزین خوبی برای «احمدرضا» باشدپیشکسوت تیم ملی ایران گفت: امیدوارم امیر عابدزاده در تیم ملی جایگزین خوبی برای پدرش باشد.به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،نیما نکیسا، در خصوص بازی شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان که با برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان همراه بود، اظهار داشت: نمی‌دانم از بازی روز گذشته چه چیزی نصیب ایران شد. واقعا هدف تیم ملی ما مقابل ازبکستان چه بود؟ در بازی روز گذشته تیم ملی هیچ هدفی نداشت و من نکته مثبتی در این دیدار مشاهده نکردم.

وی افزود: درجه تیم ملی ایران خیلی بالاتر از تیم‌هایی مثل ازبکستان است. تیم کی‌روش در بازی شب گذشته، با تیم جوانان ازبکستان بازی کرد و این خوب نیست که با چنین تیم‌های ضعیفی بازی کنیم و یک گل هم بیشتر نزنیم.

پیشکسوت تیم ملی ایران در مورد اینکه شب گذشته کسانی در ترکیب تیم ملی ایران بازی کردند که احتمال خط خوردن نامشان برای جام جهانی وجود دارد، گفت: من چنین فکری نمی‌کنم. به‌نظرم فدراسیون فوتبال و کی‌روش در آستانه جام جهانی نمی‌آیند بازی دوستانه بگذارند و بعد ذخیره‌ها یا کسانی که قرار نیست در جام جهانی باشند را بازی دهند. چه می‌شد اگر شب گذشته یک بازی دوستانه قوی انجام می‌دادیم و گل‌های زیادی می‌زدیم. البته هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و من نمی‌توانم دخالتی کنم.

وی در ارتباط با این موضوع که از بین دروازه‌بان‌های تیم ملی یک نفر باید خط بخورد و ممکن است آن یک نفر از بین حسین حسینی و امیر عابدزاده باشد، تصریح کرد: به هر حال نظر سرمربی مهم است. هرکسی توانایی خاص خودش را دارد و کی‌روش از برگزاری اردو‌ها می‌تواند گزینه‌های مدنظرش را برای دروازه‌بانی تیمش انتخاب کند. امیدوارم امیر عابدزاده جایگزین خوبی برای پدرش باشد.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: