کد خبر: ۷۷۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۷۲۰
مهمان سومین برنامه ماه عسل ۹۷ مردی بود که خود را کاشف داروی سرطان می‌خواند.
در سومین برنامه ماه عسل چه گذشت؟
به گزارش خبرداغ ، سومین برنامه ماه عسل در رمضان سال ۹۷ میزبان مهمانی از روستای مرزی کرج و قزوین و زادگاه مصدق بود.

او کشاورز است. ۳ برادر و ۶ خواهر هستند که خانوادگی به کار‌های مختلف مشغول هستند.
او گفت: آرزویی که مردم دارند او ندارد و تلاشش برای بشریت و انسانیت است.

از پدرش حساب می‌برد. چند سالی در اتاق بیهوشی و خدمات پزشکی کار کرده و کسی نیست که از خدمات پزشکی او بهره نبرده باشد.

او اختراعات زیادی ثبت کرده است و خود را فراتر از یک دانشمند می‌داند. او معتقد است در هرکاری و برای هر کاری که میگوید براساس دلایل علمی است.

در ادامه همسر او در برنامه حاضر شد و گفت: من به شوهرم ایمان دارم. او گفت که به دلیل فشار‌های ناشی از اختراعات زود عصبانی می‌شود.

او گفت: علمی که به ثروت و قدرت کشور نرسد علم نیست. نوشتن مقالات علم نیست. علم باید بهره و ثمر دهد. او بیان کرد که من اگر میگویم داروی سرطان را کشف کرده ام براساس عملیات‌هایی است که انجام داده ام و اطمینان دارم.

در ادامه برنامه دکتر مطلق متخصص سرطان و دکتر زرگران عضو هیات علمی گروه دارو‌های سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص طب سنتی در برنامه حاضر شدند.

در ادامه برنامه کلیپی از او پخش شد که او و خانواده اش به خاطر کشف و ادعای ساخت داروی سرطان تهدید شده است.

دکتر زرگران در ادامه برنامه از پروسه قانونی ثبت و ساخت یک دارو گفت و این که برای ساخت یک دارو باید یک تیم متشکل از چند متخصص انجام روی آن کار کنند. باید یک تیم متخصص فرمول و کار او را بررسی کنند تا دارو اثبات شود.

کاشف سرطان در ادامه برنامه گفت: حرف‌های دکتر زرگران به درد حرف می‌خورد و در عمل اینگونه نیست، چون وزارت بهداشت هر بار در کارم به نحوی خلل ایجاد می‌کند.

در ادامه دکتر مطلق متخصص سرطان و رئیس اداره سرطان وزارت بهداشت از تاریخچه پزشکی و درمان گفت و این که فرایند کشف یک دارو زمان طولانی می‌برد. در طی چند دهه گذشته سرطان تا حدودی درمان شده است.

علیخانی در ادامه برنامه گفت: این که این کاشف بلاتکلیف مانده درست نیست و باید جوابی به او داده شود که ایا این دارو جواب می‌دهد برای درمان یا خیر.

در پایان کاشف داروی سرطان گفت: من این دارو را برای روند تایید به عنوان داروی سرطان در خارج از کشور اقدام کرده ام.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: