کد خبر: ۷۷۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۷۸۸
وینفرد شفر حدوداً ۲ هفته قبل با سرمربی تیم ملی سنگال تماس گرفت و به او توصیه کرد با توجه به آمادگی بالای مامه تیام، نام او را هم در فهرست مسافران روسیه قرار بدهد.
مذاکره ناموفق شفر برای تیامبه گزارش خبرداغ ، تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ از ابتدای هفته گذشته کم‌کم اسامی لیست اولیه خودشان برای حضور در این تورنمنت را رسانه‌ای کرده‌اند. در همین خصوص عصر پنج‌شنبه خبر ویژه‌ای به گوش‌مان رسید که در نوع خود بسیار جالب توجه بود. این طور که یکی از نزدیکان باشگاه استقلال ادعا می‌کرد، وینفرد شفر حدوداً ۲ هفته قبل با سرمربی تیم ملی سنگال تماس گرفت و به او توصیه کرد با توجه به آمادگی بالای مامه تیام، نام او را هم در فهرست مسافران روسیه قرار بدهد ولی ظاهراً سرمربی این کشور این درخواست را قبول نکرده و مدعی شده است مهاجمانی که در اختیار دارد، بهتر از تیام هستند بنابراین فوروارد استقلال نمی‌تواند راهی جام جهانی شود.

 

سنگال در جام جهانی ۲۰۱۸ با لهستان، کلمبیا و ژاپن همگروه است. گروهی که در قیاس با گروه ایران به مراتب آسان‌تر است. لیست بازیکنان این تیم برای حضور در جام جهانی بامداد جمعه اعلام شد و همان‌طور که مشخص بود نامی از مامه بابا تیام در آن فهرست دیده نمی‌شود. به نوشته خبرورزشی، معروف‌ترین مهاجم تیم ملی سنگال «سادیو مانه» است که هم‌اکنون در لیورپول توپ می‌زند.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: