کد خبر: ۷۷۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۷۳۴
مشاور عالی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 تا ساعت 24 روز پنچشنبه 3 خرداد ماه امسال تمدید می شود.
تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 97به گزارش خبرداغ ، باتوجه به برخی اصلاحات در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 و به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام این آزمون تمدید می شود.

وی بیان داشت: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای شرکت در این آزمون ثبت نام نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مفاد اطلاعیه ای که بعدازظهر امروز ( 29 اردیبهشت ماه 97) بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی افزود: آن دسته از داوطلبانی که برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 تاکنون ثبت نام کرده اند نیز می توانند با مطالعه اصلاحیه در رابطه با اصلاحات دفترچه ثبت نام که بعدازظهر امروز ( شنبه) بر روی سایت سازمان قرار می گیرد در صورت تمایل تا ساعت 24 روز پنجشنبه سوم خرداد ماه 97 نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام قبلی خود اقدام کنند.

مشاور عالی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت: تا ساعت 13 امروز 29( اردیبهشت ماه 97) تعداد 41 هزار و 576 داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کرده اند.

 بارگذاری اصلاحات جدید دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی از بعدازظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش

وی افزود: پیرو اطلاعیه اصلاحیه روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 97 و باتوجه به درخواست برخی از دستگاه های اجرایی، اصلاحات جدید ( اصلاحات سری دوم ) دفترچه راهنمایی ثبت نام در پنجمیبن آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال 1397 از بعدازظهر امروز ( 29 اردیبهشت ماه ) بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد.

توکلی بیان داشت: کلیه متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند، می توانند با توجه به توضیحات ذیل اصلاعیه ای که از امروز بعدازظهر برروی سایت سازمان قرار می گیرد، با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 97 اقدام کنند.

وی گفت: ضمنا داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ضرورت دارد با مراجعه به سایت سازمان و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاعیه های مربوطه به اصلاحات دفترچه راهنما، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال 1397 اقدام کنند.

مشاور عالی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت:مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 97 می باشد و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی ادامه که تا ساعت 13 امروز (شنبه) تعداد 165 هزار و 319 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند.
ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: