کد خبر: ۷۷۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۶۷۴
مدافع تیم فوتبال استقلال تهران به قهرمانی آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.
بازی با پرسپولیس در آسیا آسان خواهد بود!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،میلاد زکی‌پور، بازیکن تیم استقلال درباره دیدار آبی‌ها و ذوب‌آهن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه بازی مهیجی بود، بیان کرد: بازیکنان استقلال بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. خداراشکر توانستیم برنده شویم. در بازی رفت نتیجه را هم واگذار کردیم و این حساسیت را دو برابر کرده بود و تا پایان استرس داشتیم اما خداراشکر با درخشش تیام و همت بازیکنان توانستیم پیروز میدان شویم.

 

زکی‌پور با تاکید بر اینکه هواداران همیشه در کنار ما هستند و حمایت مان می‌کنند، افزود: برای برد مقابل ذوب‌آهن نیاز به حمایت هواداران داشتیم. با حضور خوب تماشاگران توانستیم مقابل ذوب‌آهن پیروز میدان شویم. امیدوارم در مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم با کسب نتیجه مطلوب هم بتوانیم راهی مرحله نیمه نهایی شویم.

 

وی درباره احتمال برگزاری دربی آسیایی در مرحله یک چهارم نهایی، بیان کرد: دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قرعه آسانی برای استقلال است. برای رسیدن به فینال آسیا انگیزه‌های بسیاری داریم و در مرحله بعد هر تیمی با استقلال بازی کند محکوم به باخت است زیرا ما به دنبال دریافت جام قهرمانی هستیم. به نوشته برنا، زکی‌پور در پایان درباره برگزاری تمرینات استقلال با حضور شفر، گفت: استقلال با شفر به جایگاهی که در شان این تیم و هواداران آن می باشد رسیده است. فصل آینده وضعیت استقلال بهتر خواهد شد و با کسب جام های مختلف امیدواریم کم و کاستی‌هایی که در چند سال اخیر از سوی این تیم به وجود آمد برطرف شود و بار دیگر دل هواداران شاد شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
گوزمیت اندازه خودت حرف بزن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: