کد خبر: ۷۷۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۴۴۴
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به شهروندان تهرانی یادآوری کرد که از امروز و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان طرح ترافیک و زوج و فرد یک ساعت زودتر به پایان می رسد.
سردار مهماندار: کاهش ساعت طرح «ترافیک و زوج‌ و فرد» به منظور رعایت حال روزه داران  از امروز تا پایان ماه رمضان

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به شهروندان تهرانی یادآوری کرد که از امروز و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان طرح ترافیک و زوج و فرد یک ساعت زودتر به پایان می رسد.

سردار محمد رضا مهماندار در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: به منظور رعایت حال روزه داران عزیز و نیز روان سازی و تسهیل ترافیک در سطح شهر تصمیم بر آن شد که در ایام ماه مبارک رمضان طرح ترافیک و زوج و فرد یک ساعت زودتر به پایان برسد و بر این اساس طرح های ترافیک وزوج و فرد به جای ساعت 19 تنها در ایام ماه مبارک رمضان در ساعت 18 به پایان می رسد.

مهماندار با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه رمضان اجرایی شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: تغییری در ساعات آغاز طرح ترافیک ایجاد نشده و هر دو طرح از ساعت 6:30 آغاز شده اما با یک ساعت کاهش در ساعت 18 به پایان می‌رسد. همچنین در محدوده این دو طرح نیز تغییری به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه امروز اولین روزی است که این کاهش زمان ایجاد می شود، گفت:‌با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از روز پنجشنبه آغاز شد و در روزهای پنجشنبه و جمعه طرح ترافیک و زوج و فرد اجرا نمی‌شود. بنابراین از امروز این کاهش اعمال خواهد شد.

مهماندار با بیان اینکه پیش بینی می شود در ساعات نزدیک به اذان مغرب با افزایش ترافیک در نقاط مختلف تهران روبه‌رو شویم گفت: در همین راستا پلیس راهور تمهیداتی را پیش بینی کرده تا روزه داران عزیز به موقع به منازل خود برسند و مأموران نیز در آماده باش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: