کد خبر: ۷۷۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۲۹۸
در تیم منتخب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نام ۴ بازیکن از نمایندگان ایران دیده می‌شود.
به گزارش خبرداغ ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (پنجشنبه) تیم منتخب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که در این تیم 4 بازیکن از تیم‌های پرسپولیس و استقلال حضور دارند.

 

بر این اساس صادق محرمی به عنوان دفاع راست، جلال حسینی به عنوان دفاع وسط و احمد نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی از تیم فوتبال پرسپولیس و مامه تیام، مهاجم استقلال در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

 

د رهمین حال سیواراک دروازه‌بان تیم بوریرام یونایتد تایلند، هونگ جئونگ هو از تیم جونبوک موتورز کره جنوبی به عنوان مدافع میانی و هم‌تیمی او چوی چول سون در سمت راست خط دفاعی، گولارت از تیم شانگهای اس‌آی‌پی‌جی چی، کیم گون هی از سوون بلووینگ کره جنوبی و محمد از الدحیل هر سه در خط میانی و بوندجا از تیم السد قطر در خط حمله تیم منتخب این هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

 

پیش از این، تیام و نوراللهی در این هفته از رقابت‌ها با کسب بیشترین نمره به ترتیب اولین و دومین بازیکن برتر معرفی شده بودند.

 

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: