کد خبر: ۷۷۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۸۹۵
یک شرکت تولید البسه پیشنهاد اسپانسری رایگان برای تیم ملی در جام جهانی روسیه را ارائه کرده است.
پیشنهاد اسپانسری صد درصد رایگان برای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیهبه گزارش خبرداغ ، در حالی که هنوز از لباس رسمی تیم ملی برای حضور در جام جهانی رونمایی نشده اسپانسر فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده حاضر است اسپانسری صد در صد رایگان تیم ملی در جام جهانی را به عهده داشته باشد.

 

مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند، برند آنها تنها برند ثبت شده پوشاک ورزشی خارجی در ایران است که طبق دستور العمل واردات پوشاک مورخ هفدهم شهریور سال 95 در ایران ثبت شده است و مجوز فعالیعت نمایندگی خارجی دریافت نموده است، لذا هیچ مشکلی برای واردات و تامین تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد و باعث افتخار و مباهات این شرکت خواهد بود تا تمام امکانات و توانایی‌های خود را برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به کار گیرد.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: