کد خبر: ۷۷۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۹۲۸
در مراسمی برج های سرو 4 و5 دهکده ساحلی کیش با حضور مرتضی بانک و انصاری لاری به بهره برداری رسید
افتتاح پروژه مسکونی در جزیره کیش با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برج های 4 و 5 پروژه دهکده ساحلی با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

در این مراسم مرتضی بانک با اشاره به اهمیت جذب گردشگران داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور گفت: ارائه خدمات شایسته به گردشگران یکی از ضرورت های توسعه گردشگری و ورود به عرصه رقابت است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد افزود: جزیره کیش به واسطه ظرفیت های خوبی که دارد برای پذیرش سرمایه گذاران و ایجاد مجتمع های گردشگری آماده است تا گردشگران بتوانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در این مجتمع ها تامین کنند و بر میزان ماندگاری آنان در کیش افزوده شود.

محمد احمدپور سرمایه گذار این پروژه نیز با اشاره به اینکه این مجتمع به دلیل مشکلات عدیده سالهای متمادی متوقف شده بود گفت: بعد از 15 سال سرمایه گذاران این پروژه شاهد به ثمر نشستن سرمایه گذاری های خود هستند و فاز دوم توسعه این مجتمع شامل امکانات تفریحی، خدماتی و گردشگری است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

برج های مجتمع مسکونی دهکده ساحلی دارای 120 واحد است و با صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان تکمیل و به متقاضیان واگذار شد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح این مجتمع مسکونی از طبقات این برج ها و واحدهای مسکونی دیدن کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: