کد خبر: ۷۷۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۸۲۲
معاون هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان خراسان رضوی و وقوع سیل در شهرستان‌های کلات، تایباد، تربت‌جام، تربت حیدریه سبزوار، گناباد و خواف بسیاری از مردم این مناطق دچار سیل‌زدگی شدند.
امدادرسانی به 1847 سیل‌زده در خراسان‌رضوی/ آسیب جدی به منازل مسکونی روستای حبشیه

معاون هلال‌احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به 1847 نفر سیل‌زده در این استان خبرداد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، اسماعیل بهمن‌آبادی اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان خراسان رضوی و وقوع سیل در شهرستان‌های کلات، تایباد، تربت‌جام، تربت حیدریه سبزوار، گناباد و خواف بسیاری از مردم این مناطق دچار سیل‌زدگی شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی در سطح این شهرستان‌ها به تمامی مردم امدادرسانی کردند و تاکنون به 414 خانوار و هزار و847 نفر امدادرسانی شده است.

بهمن‌آبادی تصریح کرد: منازل مسکونی روستای حبشیه در منطقه خواف بر اثر سیل دچار آسیب جدی شدند که توسط نیروهای امدادی در 30 خانوار در 30 چادر اسکان موقت شدند و اقلام غذایی و لوازم اولیه از جمله پتو و وسایل گرمایشی در اختیارشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شهرستان نیشابور نیز 2 منزل مسکونی تخریب شده و 15 خانه به وسیله خوروهای مکش آبگیری شد.

بهمن‌آبادی در پایان گفت: این سیل خسارت جانی در پی نداشت و در حال حاضر نیز نیروهای امدادی در برخی مناطق حضور دارند و به سیل‌زدگان در حال امدادرسانی و توزیع بسته‌های لوازم اولیه زندگی و اقلام غذایی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: