کد خبر: ۷۷۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۷۶۲
وینفرد شفر و دستیارانش با دردسر از کشور خارج شدند.
خروج پر دردسر وینفرد شفر و همراهانش از ایران!به گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر سرمربی استقلال و همراهانش به دلیل پایان مهلت ویزای شان ، برای خروج از کشور با مشکلاتی مواجه شدند و دقایقی پر از استرس را پای پرواز تجربه کردند. ماجرا هم خیلی ساده است و آنها پس از انعقاد قرارداد رسمی با استقلال ، برای ورود به کشور و خروج از کشور باید بر اساس قوانین کار با ویزای کار ورود خروج داشته باشند.

 

مهلت این ویزاها انگار قبل از این مدت به پایان رسیده بوده است و شاید زمانی که استقلالی ها ویزای کار برای این کادرفنی درخواست کرده بودند ، بازی های پلی آف آسیا را در آن لحاظ نکرده بوده اند . یا عدم دقت در زمان پایان فصل و یا احتمال کم صعود استقلال از آن گروه سخت ، چالش هایی بوده اند که سبب شد تا این ویزاها قبل از پایان فصل بازی های استقلال به پایان برسد.

 

البته استقلالی ها در همان فرودگاه با دادن تعهد مشکل را حل کردند و شفر و همکارانش به پرواز رسیدند اما آنها با استرس ایران را ترک کرده اند.

 

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: