کد خبر: ۷۷۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۷۳۷
مقتدی صدر روز چهارشنبه تاکید کرده بود، عراق در برابر تشکیل دولت تکنوکرات قرار دارد. این دولت باب رزق و روزی را به روی ملت باز خواهد کرد.
مقتدی صدر در پاسخ به وزیر سعودی: همه، تا هنگامی که کشور ما را اشغال نکنند شریک ما هستند، نه فرمانده ما/ تصمیم‌گیری برای عراق در داخل صورت می‌گیرد نه خارج از مرزها

رهبر جریان صدر عراق هرگونه تصمیم‌گیری برای این کشور از خارج از مرزهای عراق را رد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از سایت سومریه نیوز، مقتدی صدر،‌ رهبر جریان صدر عراق در حالی که ائتلاف مورد حمایتش یعنی "سائرون" پیشتاز انتخابات پارلمانی است، ضمن رد هرگونه تصمیم‌گیری برای این کشور از خارج از مرزهای عراق با اشاره به اقدامات فراکسیون‌های سیاسی پیروز انتخابات اعلام کرد."همگان" شریک ما و نه فرمانده ما هستند.

رهبر جریان صدر در واکنش به توئیت ثامر السبهان، وزیر مشاور عربستان در امور خلیج فارس و سفیر سابق عربستان در عراق، پیرامون نتایج انتخابات عراق ، در صفحه توئیتر خود نوشت: "تصمیم‌گیری در داخل عراق صورت می‌گیرد و همه مادامی که کشور ما را اشغال نکنند، شریک و نه فرمانده ما هستند".

السبهان پیشتر در توئیتی شکل ائتلاف سیاسی دلخواه سعودی‌ها را برای آینده عراق ترسیم کرده بود.

مقتدی صدر در پایان پیام توئیتری خود نوشت: "اشغال‌گری هرگز، چیرگی هرگز".

وی روز چهارشنبه تاکید کرده بود، عراق در برابر تشکیل دولت تکنوکرات قرار دارد. این دولت باب رزق و روزی را به روی ملت باز خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: