کد خبر: ۷۷۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۶۴۴
نخست‌وزیر بلژیک:
نخست‌وزیر بلژیک گفت که توافق هسته‌ای کانالی برای گفت‌وگو با ایران در راستای رفع تنش‌ها است.
اتحادیه اروپا باید درباره برجام با روسیه گفت‌وگو کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «شارل میشل» نخست‌وزیر بلژیک، هنگام ورود به نشست اتحادیه اروپا و کشورهای بالکان که در بلغارستان برگزار می‌شود، گفت که اتحادیه اروپا باید در رابطه با مسئله برجام با روسیه گفت‌وگو کند. 

وی در پاسخ به پرسشی درباره نقش مسکو در حفظ توافق هسته‌ای با ایران گفت: «به گمان من بسیار مهم است که اتحادیه اروپا در این زمینه با روسیه گفت‌وگو کند.»

به گفته میشل، گرچه اتحادیه اروپا بر سر بسیاری مسائل از جمله تحولات اوکراین با روسیه اختلاف‌نظر دارد، حفظ گفت‌وگوها به‌ویژه در رابطه با سوریه و لیبی بسیار حیاتی است. 

به نقل از تاس، نخست‌وزیر بلژیک اشاره کرد: «به نظرم مهم است که روسیه، چین یا اتحادیه اروپا از این توافق حمایت کنند... این توافق شاید بی‌نقص نباشد اما کانالی برای گفت‌وگو با ایران در راستای رفع تنش‌ها در منطقه است.» 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: