کد خبر: ۷۷۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۸۰۵
هت تریک و نمایش درخشان برابر ذوب آهن در دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا مهاجم سنگالی استقلال در یک قدمی کسب عنوان برترین بازیکن هفته آسیا قرار بگیرد.
الماس سیاه استقلال بهترین بازیکن هفته آسیابه گزارش خبرداغ،در شش هفته از مرحله گروهی همین طور دور رفت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان بهترین بازیکن هفته به بازیکنانی از سایر تیم ها و نه نمایندگان ایران اختصاص پیدا کرده بود تا برخلاف چند فصل گذشته که معمولا یکی دو نفر از بازیکنان نماینده های ایران این عنوان را به دست می آوردند این بار طلسمی عجیب گریبانگیر نمایندگان ایران در آسیا شود.


در آخرین هفته از این رقابت ها تا قبل از تعطیلی سه ماهه مسابقات به خاطر تقویم رقابت های باشگاهی در غرب قاره مامه بابا تیام مهاجم سنگالی استقلال در آستانه شکست این طلسم قرار گرفت چون هت تریک و نمایش دیدنی این بازیکن در برد 3-1 آبی ها برابر حریف اصفهانی او را در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان این هفته از بازی های لیگ قهرمانان قرار داده است.


در شرایطی که فهرست برترین های دور برگشت لیگ قهرمانان تا چند ساعت دیگر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می شود رسانه های منتسب به afc از انتخاب ستاره سنگالی استقلال به عنوان برترین بازیکن این هفته از آسیا خبر داده و مدعی شدند او بیشترین میانگین امتیاز در میان تمام بازیکنان را به دست آورده تا به این ترتیب طلسم کسب عنوان برترین بازیکن هفته برای ایرانی ها شکسته شود.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: