کد خبر: ۷۷۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۸۱۳
سرمربی ذوب‌آهن گفت: به زودی با سپاهان وارد مذاکره خواهد شد.
چراغ سبز علنی ژنرال به تیم لیگ برتریبه گزارش خبرداغ،امیر قلعه‌نویی پس از شکست مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت ها با رادیو ورزش گفت‌وگو کرد و صحبت های مهمی را مطرح کرد. او در این گفت‌وگو با اشاره به پایان کارش در ذوب آهن گفت: من دیگر سرمربی ذوب آهن نیستم و کارم در این تیم تمام شده است. البته از همه اعضای هیئت مدیره این تیم تشکر می‌کنم. از تیم ذوب‌آهن درس‌های بزرگی یاد گرفتم. امیدوارم هرچه خیر است اتفاق بیفتد. احتمالا یک نشستی با مسئولان سپاهان درباره سرمربی‌گری در این تیم خواهم داشت. البته این را هم باید بگویم که اولویت اول من تیم ذوب آهن است و در ابتدا به بررسی پیشنهاد این خواهم پرداخت. 

 

پس از این گفته ها فقیهی معاون باشگاه ذوب آهن هم در واکنش گفت: مذاکره با سپاهان حق قلعه‌نویی است و ما هفته آینده وضعیت سرمربی ذوب آهن را مشخص خواهیم کرد.

 

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: