کد خبر: ۷۷۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۹۰۰
ذوق زدگی استقلالی‌ها از احتمال منتفی شدن قرارداد اروپایی ستاره لیگ.
خوشحالی استقلالی ها از احتمال نرفتن ستاره لیگ به اروپابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علی قلی زاده شاید به شارلوا نرود و این می تواند یک فرصت ایده آل برای استقلال باشد.

 

علی قلی زاده وینگر سایپا در آستانه پیوستن به تیم شارلوا با قراردادی 140 هزار یورویی بود. او بلافاصله بعد از تعطیلی لیگ برتر چند روزی به اروپا رفت و با چند تیم خارجی مداکره کرد اما حالا گفته شده این قرارداد به مشکل خورده است و احتمالا به سرانجام نمی رسد.


این خبر می تواند خبر خوشایندی برای آبی ها باشد. به نوشته خبرآنلاین، آنها بیش از هر تیم ایرانی دیگری علاقه به جذب این بازیکن دارند اما خود قلی زاده گفته حتما می خواهد فصل بعد را در اروپا بازی کند و پیشنهاداتی از هلند و یونان دارد که اگر بلژیک منتفی باشد هم به آن بقیه فکر می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: