کد خبر: ۷۷۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۷۵۸
مجموع جوایز نقدی طرح‌های باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران برای دارندگان پایانه‌های فروش (POS)، ذی‌نفعان چک و استفاده‌کنندگان از درگاه‌های بانکداری الکترونیک این بانک در سال ٩٧ از ٧ میلیارد ریال فراتر رفت.
میلیاردها ریال جوایز نقدی طرح های باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران در سال 1397به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، باشگاه مشتریان این بانک در راستای ترغیب و تشویق مشتریان برای استفاده از آخرین دستاوردهای بانکداری مجازی، صرفه‌جویی در هزینه و وقت، شفاف‌سازی عملکردها و افزایش ضریب نفوذ بانکداری الکترونیک، مشوق‌هایی را در قالب طرح‌های سه‌ماهه و ٩ ماهه با در نظر گرفتن جوایزی به ارزش بالغ بر ٧ میلیارد ریال در سال ١٣٩٧ ارائه می‌کند.
بنا براین گزارش، «طرح فروش طلایی» باشگاه مشتریان این بانک از جمله طرح‌هایی است که در سال جاری با ٢٣٠ فقره جایزه نقدی به ارزش ٤.٥ میلیارد ریال برای دارندگان پایانه‌های فروش از دی ماه ١٣٩٦ تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد یافت. این طرح با هدف تقویت جایگاه پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران، تشویق و ترغیب پذیرندگان این دستگاه‌ها برای استفاده حداکثری از درگاه‌های بانکداری الکترونیک و کاهش استفاده از پول نقد در نظر گرفته شده که پس از قرعه‌کشی طرح در آبان‌ماه ١٣٩٧، تعداد ٢٣٠ برنده جوایز نقدی مشخص خواهد شد.
علاوه بر این، طرح «بهارانه» باشگاه مشتریان این بانک نیز با هدف بهره برداري از درگاه‌هاي بانكداري الكترونيك بانك صادرات ايران در بازه زماني سه ماهه فصل بهار ١٣٩٧ و با مجموع جوايز نقدي به ارزش ٣٠٠ ميليون ريال در حال برگزاري است که با قرعه كشي در تيرماه ١٣٩٧، به ٩٠ برنده نهایی، ٩٠ جايزه نقدي اهدا می‌شود.
همچنين طرح «برگ برنده» به منظور ارائه خدمات بانکی به مشتریان بانک و در راستاي ترغيب و تشويق آنها برای بهره‌مندی از جوایز مربوط به تسویه چک‌های واگذاری سایر بانک‌ها در شعب بانک صادرات ایران، در بازه زماني ٩ ماهه از ابتداي دي ماه ١٣٩٦ تا پايان شهريور ماه ١٣٩٧ و با مجموع جوايز نقدي به ارزش ٢.٣ میلیارد ريال در حال برگزاري است. اسامی ١٣٥ برنده خوش شانس جوایز نقدی  این طرح نیز  پس از قرعه‌کشی در آبان ماه ١٣٩٧ مشخص خواهد شد.
گفتنی است، ارزش مجموع جوایز نقدی تخصیص یافته باشگاه مشتریان در سال جاری برای حمایت از مشتریان بانک صادرات ایران در قالب ٣ طرح «فروش طلایی»، «بهارانه» و «برگ برنده» ٧.١ میلیارد ریال است.
شایان ذکر است، مشتریان بانک می‌توانند جهت اطلاع از جزییات بیشتر طرح‌ها به آدرس سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی: https://club.bsi.ir مراجعه نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: