کد خبر: ۷۷۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۴۵۶
رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه، شامگاه چهارشنبه در آنکارا درباره راههای توسعه و تعمیق روابط اقتصادی و تسریع در اجرای توافقات روسای جمهوری دو کشور در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
واعظی: توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی ایران و ترکیه به نفع دو ملت و منطقه است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود واعظی در این دیدار با اشاره به ضرورت توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و تجاری ایران و ترکیه، بر تسریع و تسهیل در روند اجرای توافقات و افزایش سطح همکاری های اقتصادی تهران-آنکارا بر مبنای اهداف تعیین شده تاکید کرد.

وی با اشاره به اهتمام و تلاش مسوولان ایران و ترکیه بر توسعه روابط تجاری و اقتصادی، استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانمندی‌های دو کشور در همه ابعاد اقتصادی را به نفع دو ملت و ملت های منطقه عنوان کرد.

رئیس دفتر رییس جمهور، با اشاره به نقش روابط بانکی در مسیر توسعه مناسبات اقتصادی، تصریح کرد: با فعال شدن بیش از پیش کمیسیون مشتر ک همکاری های اقتصادی، می توان در روند افزایش حجم و سطح روابط اقتصادی دو کشور شتاب ایجاد کرد.

نیهات زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه  نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه کشورش هیچ مانع و محدودیتی در تحکیم مناسبات اقتصادی و تجاری با ایران ندارد، گفت: مصمم هستیم با رفع هر گونه موانع احتمالی و تسهیل ارتباطات لازم، سطح روابط اقتصادی خود را با جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش توسعه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: