کد خبر: ۷۷۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۴۴۲
زوج شیاد که با همدستی یک زن سناریوی اخاذی از یک مرد ساده لوح را اجرا کرده بودند با تلاش پلیس امنیت شرق پایتخت دستگیر و صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. رسیدگی به این پرونده از شهریور سال 95 به‌دنبال شکایت مرد جوانی به پلیس آگاهی شروع شد.
محاکمه زوج شیادی که با همکاری افسر پلیس کلاهبرداری می‌کردند
به گزارش خبرداغ،این مرد در اظهاراتش گفت: من وقتی به پیشنهاد زنی به نام - میترا -به خانه‌ای در قرچک ورامین رفتم ناگهان مردی ناشناس وارد خانه شد و با قمه مرا تهدید کرد و گفت که اینجا چه کار میکنی؟ در همین موقع زن جوانی هم از حمام خانه خارج شد و به مرد عصبانی که شوهرش بود گفت این مرد مرا در حمام خانه حبس کرده بود. در حالی که از این ماجرا بی‌خبر بودم آنها با پلیس تماس گرفتند وخیلی زود یک مأمور کلانتری به خانه آمد و آنها نیز از من به اتهام آدم ربایی شکایت کردند بعد از رفتن مأمور پلیس آنها گفتند اگر 18میلیون به آنها ندهم شکایتشان را ادامه می‌دهند. من هم که از ترس نمی‌دانستم چه کار کنم تا فردای همان روز به آنها پول را دادم اما در مرحله بعد آنها از من سند یک خانه خواستند...تا به نامشان بزنم.

خواسته‌های آنها هر روز بیشترو بیشتر می‌شد من هم بالاخره تصمیم گرفتم از این زوج اخاذ شکایت کنم تا ماجرا مشخص شود.با توجه به اظهارات مرد جوان پرونده در اختیار پلیس امنیت قرار گرفت.تیم ویژه‌ای از افسران این یگان در بازرسی خانه زوج جوان توانستند دوربین‌های مدار بسته این خانه را شناسایی کرده وپس از بررسی تصاویر فهمیدند اظهارات مرد شاکی صحت دارد.بنابراین زوج شیاد ومیترا وهمچنین افسر کلانتری که با آنها همدست بود دستگیر شدند. در نخستین گام مأمورکلانتری به اتهام تبانی با متهمان در اجرای سناریوی شیطانی شان در دادسرای نظامی محاکمه شد سپس روز گذشته سه متهم دیگر پرونده از زندان به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمود کیخا منتقل شدند وپای میز محاکمه ایستادند.

در آغاز جلسه شاکی پرونده در جایگاه قرار گرفت وبا طرح شکایت گفت این افراد با تهیه فیلم ازمن اخاذی می کردند ودر این مدت یک خانه و18میلیون تومان پول از من گرفته‌اند حالا من از آنها شکایت دارم.

سپس زوج شیاد که اتهامشان را نمی‌پذیرفتند وقتی با نمایش فیلم دوربین‌های مداربسته خانه اشان رو به رو شدند که آنها را در حال طراحی این نقشه اخاذی نشان می‌داد غافلگیر شده و لب به اعتراف گشودند.

حتی در بخشی از این فیلم تخلف آشکار افسر کلانتری نیز نمایش داده شد که چگونه با متهمان همکاری کرده است. بدین ترتیب قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: