کد خبر: ۷۷۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۶۷۵
روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.
پیام تبریک مدیر عامل بانک ملی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.

نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کند ، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی ، جایگاه ویژه ای دارد.

تفاهم اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می‌شودو پدید آوردن آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفا نماید.

روابط عمومی،امروزه بدل به یکی از بخش های حساس و حیاتی سازمان ها شده است. امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.

اکنون در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است،اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت بانک ها به خصوص بانک ملی ایران در عرصه‌های مختلف،مدیون عملکرد موفق روابط عمومی‌ آن است.

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه همکاران ارجمند روابط عمومی بانک در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: