کد خبر: ۷۷۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۹
در روزي كه خيلي‌ها روي وحيد اميري حساب باز كرده بودند، او نمايش ضعيفي برابر الجزيره امارات ارايه داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وحید امیری قبل از دیدار با الجزیره توسط کی روش به تیم ملی دعوت شده بود و همین امر سبب شده بود که همه هواداران انتظار داشته باشند تا با روحیه خیلی بالا به دیدار الجزیره آمده باشد و روز پرفروغی را سپری کند ولی متاسفانه او یک بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت.

 

برخلاف بسياري از بازي هاي اين فصل و در حالي که بيشتر بازيکنان پرسپوليس نیز روي فرم نبودند وحيد اميري در آن روز نمايش ضعيفي ارائه داد، وحید امیری در این دیدار تنها يك شوت زد كه خارج از چارچوب بود. او 54 پاس داد كه 82 درصد آن صحيح بود و در بدترين آيتم، اميري تنها يك پاس كليدي براي همبازيانش ارسال كرد.

 

 

اين در حالي است كه غير از جلال حسيني كه پاس كليدي نداشت، همه بازيكنان پرسپوليس به اندازه وحيد يا بيشتر از او پاس كليدي دادند. موفق‌ترين بازيكن پرسپوليس در اين زمينه احمد نوراللهي بود كه چهار پاس كليدي ارسال كرد. نوراللهي در مجموع 57 پاس داد كه حدود 90درصد آنها صحيح بود. عجيب اينكه وحيد اميري حتي موفق به گرفتن يك خطا هم از بازيكنان حريف نشد.

 

گفتنی است. وحید امیری تاکنون سه گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است و جالب اینکه هر سه گل او مقابل نمایندگان اماراتی بوده است. الشباب و الوحده دو تیمی بوده‌اند که از امیری گل دریافت کرده اند.

 

البته در شرايطي که اميري با بازي هاي خوبش توقعات زيادي از خود ايجاد کرده فقط مي توانيم تصور کنيم نمايش ضعيف او در آن روز يک اتفاق بوده و بس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: