کد خبر: ۷۷۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۴۸۲
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن انتقاد از قوانین مهاجرتی این کشور، مهاجرانی که غیرقانونی و بدون سند در ایالات متحده حضور دارند را «حیوان» خواند.
ترامپ، مهاجرانی که غیرقانونی و بدون سند در ایالات متحده حضور دارند را «حیوان» خواندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: در حالی که اظهارنظرهای غیرانسانی دونالد ترامپ و توهین‌های نژادپرستانه او ادامه دارد، حال از نظر رئیس‌جمهور آمریکا مهاجران غیرقانونی در این کشور، «حیوان» هستند و انسان نیستند.

طبق گزارش «ویک»، دونالد ترامپ در نشستی با حضور قانونگذاران ایالتی و پلیس کالیفرنیا، مواضع تند خود درباره «مهاجران غیرقانونی» و لزوم مقابله با آنها را تکرار کرد و البته پا را از این هم فراتر گذاشت.

رئیس‌جمهور آمریکا، درباره مهاجران غیرقانونی و آنهایی که بدون سند و مدرک در آمریکا حضور دارند، گفت: «اینها آدم نیستند. اینها حیوان هستند».

وی با انتقاد از قوانین مهاجرت و سیاست‌ها در قبال مهاجران غیر قانونی در آمریکا، قوانی موجود در آمریکا را «احمقانه ترین قوانین موجود در جهان درباره مهاجرت» خواند.

ترامپ همچنین، مواضع دموکرات‌ها درباره مهاجرت و مهاجران را به باد انتقاد شدید خود گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: