کد خبر: ۷۷۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۶۵۰
یک رسانه اماراتی مدعی شد تیام بازیکن خوبی است که به درد تیم‌های لیگ‌های متوسط عربی می‌خورد.
مروارید سیاه استقلال مناسب برای تیم‌های عربی!+ عکسبه گزارش خبرداغ ، پس از هت تریک مامه تیام مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال در بازی شب گذشته این تیم برابر ذوب آهن در رقابت های آسیایی رسانه‌های داخلی و همچنین چند رسانه خارجی از عملکرد تیام تمجید کردند.

 

صفحه توئیتر فوتبال امارات در واکنش نسبت به درخشش تیام نوشت: تیام مهاجم ۲۵ ساله سنگالی مدتی در تمرینات یوونتوس حضور داشت، اما فرصت بازی پیدا نکرد و سپس حضور در چند تیم اروپایی را تجربه کرد.

 

این رسانه اماراتی در ادامه نوشت: تیام اکنون در استقلال بازی می‌کند و فصل خوبی را در این تیم سپری کرده است به ویژه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا. او پس از بازی استقلال مقابل ذوب آهن به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. تیام هزینه زیادی ندارد و به درد تیم‌های لیگ امارات می‌خورد.

 

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: