کد خبر: ۷۷۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۵
مدت‌‌هاست رابطه برانكو و مسلمان شكرآب شده و هرقدر هم كه دو طرف این موضوع را تكذیب كنند ولی از رفتار هر دو طرف كاملاً می‌توان این موضوع را برداشت كرد كه مشكلی میان آنها هست.
دلیل اصلی مشكل برانكو و مسلمان لو رفت!به گزارش خبرداغ ، اخیراً در فضای مجازی دلیل این مشكل لو رفته است و دوستداران مسلمان و برانكو به طور مشترك یك داستان را تعریف می‌كنند: «برانكو و محسن مسلمان اختلاف‌شان از زمانی شروع شده كه برانكو از مسلمان خواسته تمركزش را بگذارد روی فوتبال و حرفه‌ای‌تر باشد و از حاشیه دوری كند كه با واكنش محسن مسلمان همراه شده و در جواب برانكو گفته: زندگی خودم هست و مهم اینه كه به موقع سر تمرین می‌رسم!»

 

طرفداران برانكو با نقل كردن این دیالوگ مدعی هستند بازیكن تحت هیچ شرایطی حق ندارد با سرمربی خود این‌گونه صحبت كند و برانكو به درستی به این بازیكن تذكر داده است. دوستداران مسلمان هم همین گفت‌وگو را تأیید كرده‌اند و البته مدعی هستند سرمربی حق ندارد به حریم خصوصی بازیكنش ورود كند و مهم این است كه مسلمان در تمرینات حضور دارد و بدون تأخیر و بدون بی‌انضباطی دستورات برانكو را انجام می‌دهد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: