کد خبر: ۷۷۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۳
هیات وزیران حق بهره‌برداری از دو قطعه زمین را جهت احداث ساختمان دیوان عدالت اداری، با رعایت قوانین و مقررات مربوط، از وزارت راه و شهرسازی به قوه قضاییه واگذار کرد.
هیات وزیران حق بهره‌برداری از دو قطعه زمین وزارت راه و شهرسازی را به قوه قضاییه واگذار کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هیئت وزیران در جلسه ۱۶/۲/۱۳۹۷ به پیشنهاد معاونت حقوقی رییس‌جمهور و به استناد ماده (۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب ۱۳۸۰- تصویب کرد:

۱- حق بهره ‌برداری از دو قطعه زمین با پلاک‌ های ثبتی (۱۴۲) و (۱۴۳) فرعی مفروز از (۶) فرعی از (۱۱۸) اصلی به ترتیب به مساحت‌ های (۴۳/۴۶۷۳) و (۵۰۰۰) متر مربع، واقع در بخش (۱۱) شهرستان تهران، استان تهران، به شرح مندرج در اسناد مالکیت آنها جهت احداث ساختمان دیوان عدالت اداری، با رعایت قوانین و مقررات مربوط، از وزارت راه و شهرسازی (حسب مورد اداره کل زمین شهری استان تهران و سازمان ملی زمین و مسکن) به قوه قضاییه (دیوان عدالت اداری) واگذار می‌ گردد.

۲- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور سند مالکیت پلاک‌ های ثبتی یادشده به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی قوه قضاییه (دیوان عدالت اداری) و درج عبارت "هرگونه تغییر بهره‌ بردار و واگذاری بعدی منوط به تصویب هیئت وزیران خواهد بود" اقدام و سند یاد شده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت به وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره کل اموال دولتی) ارسال نماید.

۳- در صورت تغییر بهره ‌بردار توسط هیئت وزیران، دستگاه بهره ‌بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری موضوع این تصویب‌ نامه به بهره ‌بردار بعدی اقدام نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: