کد خبر: ۷۷۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۸
در حالی گفته می شود جلسه کمیته استیناف طبق روال همیشگی روز گذشته برگزار و پرونده تجدیدنظر خواهی افشین پیروانی بررسی شد و طبق برنامه قرار است ادامه رسیدگی این پرونده هفته بعد انجام شود اما رئیس کمیته استیناف این موضوع را تکذیب کرد.
واکنش رئیس کمیته استیناف درباره بررسی پرونده افشین پیروانیبه گزارش خبرداغ ، در حالی گفته می شود جلسه کمیته استیناف طبق روال همیشگی روز گذشته برگزار و پرونده تجدیدنظر خواهی افشین پیروانی بررسی شد و طبق برنامه قرار است ادامه رسیدگی  این پرونده هفته بعد انجام شود اما رئیس کمیته استیناف این موضوع را تکذیب کرد.

 

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب این مطلب اظهار کرد: جلسه ای روز گذشته درباره پرونده تجدید نظر خواهی پیروانی نداشتیم چرا که  این پرونده  هنوز به دستمان نرسیده است. 

 

او ادامه داد: هر زمان که این پرونده را دریافت کنیم دستور جلسه آن را صادر کرده و مشخص می کنیم که نیاز به حضور پیروانی در جلسه است یا در غیاب او رای نهایی را صادر می کنیم. البته باید ببینیم که دلایل پیروانی برای تشکیل جلسه تجدید نظر کافی است یا نیازی به رسیدگی دوباره ندارد. 

 

صالحی درباره اینکه طبق ماده 71 حداقل مدت محرومیت یکسال و حداکثر محرومیت مادام العمر برای پیروانی باید در نظر گرفته شود، خاطر نشان کرد: پرونده افشین پیروانی را هنوز دریافت نکردم تا دراین باره نظر بدهم و به صورت غیبی هم نمی توانم رای تجدید نظر خواهی پیروانی را پیش بینی کنم.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: