کد خبر: ۷۷۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۴۴۰
نماینده مردم محلات درمجلس گفت: در طی این دو سال و اندی این میزان گزارش به مجلس داده شده اما یک بار هم به این مسئله اشاره نشده است. علاوه براین اگر تضمین قطعی نگرفته بودند چرا این موضوع را برای افکار عمومی شفاف نکردند؟ در حالی که به تعهدات از سوی ایران یک جا عمل شده بدون اینکه تعهد قطعی از طرف مقابل گرفته شود. اما مذاکرات دو پایه داشته است و یک پایه ما و پایه دیگر 1+5 است از این رو مذاکره مجدد با آمریکا و اتحادیه اروپا نیاز به مصوبه مجلس یا شورای عالی امنیت ملی دارد.
علیرضا سلیمی: مذاکره مجدد با آمریکا و اتحادیه اروپا نیاز به مصوبه مجلس یا شورای عالی امنیت ملی دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا سلیمی در جریان صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود  با محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به قدس گفت:  این غصب اندر غصب بوده و قطعا ملت فلسطین و ملت های مسلمان با آن مواجه خواهند بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته نایب رئیس مجلس در خصوص اینکه تیم مذاکره کننده برای اخذ امضا از آمریکا برای پایبندی در برجام زورش نرسیده است، افزود: حرف شما حرف درستی است اما چند نکته در اینجا مطرح است آن هم این است که اگر زورشان نرسیده چرا در روزی که برجام در مجلس مصوب شد به نمایندگان نگفتند.اما اگر امضا گرفته نشده به طور حتم تضمین قطعی هم گرفته نشده است از این رو خلاف شروط مقرر در قانون و شروط رهبری عمل شده است.

سلیمی با بیان اینکه چرا هیات نظارت بر برجام در این باره هیچ اطلاع رسانی درستی نکرده است، اظهار کرد: در طی این دو سال و اندی این میزان گزارش به مجلس داده شده اما یک بار هم به این مسئله اشاره نشده است. علاوه براین اگر تضمین قطعی نگرفته بودند چرا این موضوع را برای افکار عمومی شفاف نکردند؟ در حالی که به تعهدات از سوی ایران یک جا عمل شده بدون اینکه تعهد قطعی  از طرف مقابل گرفته شود. اما مذاکرات دو پایه داشته است و یک پایه ما و پایه دیگر 1+5 است از این رو مذاکره مجدد با آمریکا و اتحادیه اروپا نیاز به مصوبه مجلس یا شورای عالی امنیت ملی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: