کد خبر: ۷۷۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۳۵۵
مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت:خدا را شکر توانستیم با همت بازیکنان، کادر فنی، مسئولان باشگاه و هواداران فصل خوبی را رقم بزنیم.
مدال قهرمانی این فصلم را به مزایده گذاشتم/خوشحالیم برانکو ماندنی شدبه گزارش خبرداغ،محمد انصاری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم با همت بازیکنان، کادر فنی، مسئولان باشگاه و هواداران فصل خوبی را رقم بزنیم. همچنین در آسیا هم به مرحله یک چهارم نهایی هم صعود کردیم تا فصل موفقمان را به خوبی تمام کنیم. ما پارسال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم رسیدیم. امیدوارم در این فصل اتفاقات بهتری نسبت به سال گذشته برای ما رقم بخورد.

 

او در مورد برخی انتقادات نسبت به نحوه بازی پرسپولیس در انتهای فصل، گفت‌: باز هم می‌گویم خدا را شکر با اختلاف امتیاز خوب، قهرمان شدیم. به نظر من برخی از انتقادات درست است. به خاطر اختلاف امتیاز زیاد با دیگر تیم‌ها در بعضی از بازی‌ها آن حرارت را نداشتیم و نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم.

 

انصاری که ، در خصوص تمدید قرارداد برانکو هم تصریح کرد: برانکو چند سال است که در پرسپولیس حضور دارد و کارنامه‌اش نشان دهنده موفقیت اوست. حفظ او از سیاست‌های اصلی باشگاه بوده است ما هم خوشحال هستیم که او در پرسپولیس ماندنی شد امیدوارم در آینده موفق‌تر باشد.

 

بازیکن اخلاق فصل گذشته لیگ برتر با بیان این که در فوتبال  ایران بازیکنان با اخلاق بسیاری وجود دارد گفت‌: به خاطر این که من در یک تیم پر طرفدار بازی می‌کنم در چشم هستم ولی بازیکنان با اخلاق زیادی در لیگ ایران وجود دارد. با این که به نظر من گرفتن یا نگرفتن کارت زرد ملاک خیلی خوبی برای انتخاب بازیکن با اخلاق یا بی‌اخلاق نیست اما من در این فصل دو کارت زرد گرفتم.

 

بازیکن پرسپولیس در مورد مزایده مدال قهرمانی‌اش هم بیان‌ کرد: من با کمک مهدی روزخوش، یکی از دوستان رسانه‌ای‌ام تصمیم گرفتم مدال قهرمانی این فصلم را به مزایده بگذارم و درآمد حاصل از آن را به ۱۴ نفر از کودکانی که در زلزله کرمانشاه پدر و مادر خودشان را از دست داده‌اند اختصاص دهم. به نظرم این اتفاق خوبی است. امیدوارم کسانی که به کار خیر علاقهمند هستند ما را در این راه کمک کنند. آنها می‌توانند با این برنامه رادیویی هم تماس بگیرند.

 

ملی‌پوش فوتبال ایران در خصوص جام جهانی هم اظهار کرد: جام جهانی مهم‌ترین اتفاق فوتبالی است. امیدوارم از تیم‌ ‌ملی حمایت خوبی شود چرا که الان مهم‌ترین زمان است و باید بهترین امکانات در اختیار تیم‌ ‌ملی قرار بگیرد تا در جام جهانی بدرخشد و پرچم ایران را بالا ببرد.

 

او در مورد لیست ۳۵ نفره تیم‌ ‌ملی هم گفت‌: همه کسانی که در این لیست هستند شانس حضور در جام جهانی را دارند. البته واقعا فرقی ندارد چه کسی در لیست نهایی تیم‌ ‌ملی قرار بگیرد. امیدوارم هر کسی در لیست نهایی است، عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

 

انصاری در پایان از مردم خواست تا با دعای خیر و انرژی مثبت از تیم‌ ‌ملی و بازیکنانش حمایت کنند.

 

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: