کد خبر: ۷۷۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۹
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تقدیر نامه ای خطاب به مریم وحیدنیا، سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان، از تلاش های کارکنان این بانک، در راستای اهداف عالیه مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، و همسویی با سیاست های بانک مرکزی درساماندهی موسسات پولی غیرمجاز تقدیر کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، به در این نامه که به امضای سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خطاب به وحید نیا، سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان صادر شده، آمده است: تلاش های مجدانه و بی شائبه سرکار عالی و همکارانتان در بانک پارسیان، در راستای اهداف عالیه مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، و همسویی با سیاست های بانک مرکزی درساماندهی موسسات پولی غیرمجاز موجب شد تا این بانک، گام های موثری در راستای رونق و شکوفایی اقتصادی، تولید، اشتغال و مسوولیت اجتماعی بردارد، که بر خود واجب می دانم از زحمات بی دریغ شما تقدیر به عمل آورم.
بدینوسیله از سرکارعالی صمیمانه قدردانی نموده و برای شما آرزوی سربلندی و بهروزی روز افزون ازخداوند منان دارم.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: