کد خبر: ۷۷۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۷۲۷
دو گلر ملی‌پوش استقلال و ذوب‌آهن در فضای مجازی به یکدیگر کنایه زدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،روز گذشته استقلال در حالی موفق شد با نتیجه 3-1 ذوب‌آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود که ذوبی‌ها اعتقاد داشتند اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده و باعث حذف آنها شده است.


رشید مظاهری، گلر ذوب‌آهن که در صحبت‌های خود پس از پایان بازی صعود استقلال را به تیم داوری تبریک گفته بود، پستی با همین مضمون در صفحه شخصی خود منتشر کرد که با واکنش حسینی، گلر استقلال همراه بود.

 


مظاهری در پست خود بار دیگر صعود استقلال را به تیم داوری تبریک گفت و همچنین از فحاشی تماشاگران استقلال به خودش و هم‌تیمی‌هایش نوشت و حسینی هم زیر پست او با نام بردن از تیام، به 3 گلی که مهاجم سنگالی به رشید مظاهری زد اشاره کرد و مظاهری هم در جواب او به نیمکت نشینی گلر استقلال کنایه زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: