کد خبر: ۷۷۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۴۰۷
سخنگوی رسمی وزارت خارجه آمریکا گفت که ۲۰۰ دیپلمات به وزارت خارجه آمده بودند تا درباره قدم‌های بعدی در رابطه با توافق هسته‌ای با ایران گفت‌وگو کنند.
رایزنی برجامی ۲۰۰ دیپلمات در مقر وزارت خارجه آمریکابه گزارش خبرداغ به نقل از اسپوتنیک، «هدر نائورت» سخنگوی رسمی وزارت خارجه آمریکا، به خبرنگاران گفت که ۲۰۰ دیپلمات و نماینده از کشورهای گوناگون در وزارت خارجه آمریکا گرد آمدند تا درباره قدم‌هایی که باید پس از خروج واشنگتن از برجام برداشته شود، با یکدیگر رایزنی کنند.

هدر نائورت روز گذشته -سه‌شنبه- گفت: «۲۰۰ سفیر به اینجا [وزارت خارجه] آمده بودند تا درباره قدم‌های بعدی در رابطه با توافق هسته‌ای با ایران گفت‌وگو کنند.»

نائورت در ادامه گفت که این دیپلمات‌ها با چندین مقام ارشد وزارت خارجه در رابطه با این مسئله دیدار کردند و چندین مقام رسمی وزارت خزانه‌داری نیز در این جلسه حضور داشتند. 

 نائورت همچنین اظهار داشت که «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده، دوشنبه آینده ساعت ۱۱ صبح (به وقت شرق آمریکا)، نخستین سخنرانی خود را درباره توافق ایران در بنیاد «هریتج» ایراد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل
درپاسخ به مدعیان حقوق بشر
درپاسخ به نماینده دائم آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم فرانسه درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم عربستان سعودی درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده دائم رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل
درپاسخ به کاخ سفید.
درپاسخ به اتحادیه اروپا
درپاسخ به اتحادیه عرب
درپاسخ به جنایتکاران جنگی
درپاسخ به حامیان اصلی تروریسم
درپاسخ به حامیان اصلی القاعده
درپاسخ به حامیان اصلی داعش
ارپاسخ به حامیان اصلی مخالفان سوری
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست ها درسوریه
این درحالی است که مردم، مظلوم، بی دفاع و بی گناه عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، مقصر، فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط نیروهای آمریکایی و با هماهنگی، همدستی و همکاری تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان با کمک های مالی عربستان سعودی، امارات، بحرین، قطر، اردن و رژیم صهیونیستی درسایه نهاد های بین المللی خیانتکار قتل عام می شوند وهمچنان نیزادامه دارد/ ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرجنایتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا ومتحدانش نمی کنند، خفع خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: