کد خبر: ۷۷۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۳۷۷
تبریزی می گوید: به هر حال هر بازیکنی دوست دارد که در تیم ملی باشد. اما به هر حال بازیکنانی که دعوت شده اند، یک سر و گردن از ما بالاتر بوده اند
مرتضی تبریزی می گوید برای فصل آینده چند پیشنهاد داردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مرتضی تبریزی هافبک مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در پایان دیدار برابر استقلال که با حذف این تیم همراه شد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دقایق آخر بازی می توانستیم ما برنده بازی بشویم که قسمت نشد.

 

وی در مورد تعویض خود نیز عنوان کرد: به هر حال من همیشه تلاش می کنم که برای تیمم مثمر ثمر باشم. این تصمیم مربی است که چه بازیکنی بازی کند ولی من همیشه در دقایقی که هستم تمام تلاشم را انجام می دهم.

 

تبریزی در مورد عدم حضور در لیست تیم ملی و تاثیر آن در روحیه خود نیز افزود: خب نمی دانم چه بگویم؛ به هر حال هر بازیکنی دوست دارد که در تیم ملی باشد. اما به هر حال بازیکنانی که دعوت شده اند، یک سر و گردن از ما بالاتر بوده اند و ما هم از خانه و از جلوی تلویزیون برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

 

مهاجم ذوب آهن در مورد فصل آینده نیز اضافه کرد: من یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم. هنوز تصمیم نگرفتم و امیدوارم تصمیمی بگیرم که به آینده فوتبالی ام کمک کند. به نوشته ایلنا، تبریزی در خصوص اینکه چطور با وجود داشتن قرارداد می خواهد در مورد آینده اش تصمیم بگیرد، توضیح داد: هنوز پیشنهادی ندارم ولی منتظرم اگر پیشنهادی باشد، بررسی کنم و تصمیمی بگیرم که به فوتبالم کمک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: